19 Nis 2013

Loreal Lumi Magique Fondöten

Merhabalar, bugün sizlere uzun zamandır pek çok kişi tarafından yazmamı istenilen ürün olan Loreal'in Lumi Magique fondöteninden bahsedeceğim.


Lorealin bu fondöteni sanırım en fazla 2 ay oldu ülkemize geleli, öncesinde yabancı vloglarda izleyip denemek istediğim bir fondöten olmuştu başından beri, elimdeki tüm fondötenleri yok edince Nars sheer glow ile dönüşümlü olarak bir ürün almak istiyorum o da tabiki merak ettiğim bu ürün oldu.



Ürünün yapısı oldukça hafif, renk seçeneği baya var gibi gözüküyor, açıkcası çokta incelemedim direk en açık tonunu aldım çünkü, cildime rengi tam uydu, bu güzel.





Gelelim şimdi fondötenin verdiklerine;

*Kupkuru olan cildime şahane bir parıltı verdi, suratım asla kuru gözükmüyor artık, hatta burnum ve alnımda parlama yapıyor bu benim için güzel bir özellik.

*Kuru ciltler bayılacaktır bu ürüne ama yağlı ciltler için aynısını söyleyemeyeceğim çünkü parıl parıl parlayacaktır cildiniz, karma ciltliler pudra kullanmak şartıyla şans verebilir.


*Kalıcılık açısından 6-7 saat yüzümde kaldı, hiç bir akma, kusma yapmadı, bana yetti gayet.
*Gelelim kapatıcılığa, azdan ortaya doğru bir kapatıcılık veriyor, ben kapanmıyan yerler için kapatıcı kullandığımdan bana yetiyor.





*Yapı olarak gayet akışkan, kesinlikle yoğun değil.




Kimi yerlerde hala 30 liraya satılıyormuş ben 40 liraya aldım, bence değer bu fiyata, hayatımın fondöteni değil asla ama bana en çok glowyu bitişi veren fondöten budur, o açıdan severek kullanmaya devam edeceğim.

Sevgiler.

27 yorum:

  1. Bi senin Glow sorunun, bir de Ayşenin kepek sorunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi Ayşe kim? artık glow sorunum kalmadı kuzum, mac face and body bu lumi tamamdır olay:)

      Sil
    2. Ayşe'yi tanımaman yaşla alakalı herhalde :) eski bir şampuan reklamıydı kendisi :)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. valla 25 yaşındayım, yetiştim mi o reklama ama bilmiyorum yani Ayşe'yi:)

      Sil
    5. Neşe'ymiş o zaten :)
      http://www.youtube.com/watch?v=Og3V9DXof6s

      Sil
  2. Söylediğine katılıyorum benim t bölgem yağlı ve accayip derecede parlıyo bi süre sonra hatta kısa bi süre sonra :D büyük umutlarla almıştım ama bana göre değilmiş.bitsin die sürüyorum bol pudrayla :)

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum bu bloga bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. acaba karma ciltlerde nasıldır , keşke tester verseler denesek öle alsak :)

    YanıtlaSil
  5. sanırım bana göre değil cildim kuru ama bu tarz ürünleri görünce T bölgem atağa geçiyor nasıl yapsamda yağ püskürtsem diye :)
    güle güle kullannnn

    YanıtlaSil
  6. @belmut pudra çözüm olabilir:)

    @çağsenin çok tatlısın çok teşekkürler:)

    @rainbow karma ciltler için yorum yapmıştım:)

    @kd. yok kuzum o zaman alma, teşekkür ederim ayrıca:)

    YanıtlaSil
  7. nasıl kıskandım şu an seni ve bütün kuru ciltlileri bilsen.
    güzel fondötenler hep kuru ciltlilere zaten! biz yağlı ciltliler napalım? yağsız fondötenler bile istediğim performansı vermiyor. isyanlardayım.
    işin şakası bir yana, cidden ben de isterdim bunu ve sheer glow'u denemek, ben de sende görüp görüp iç çekiyorum işte burda.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum yaa senin cildin fotoğraflardan hiç yağlı gözükmüyor:( sende nars sheer matteye bak ama nasıl bilmiyorum ama onu da çok övüyorlar:)

      Sil
    2. parlamamak için dünyanın transparan pudrasını sürüyorum çünkü suratıma :( sheer matte aklımda, çok yakında da elimde olucak :)

      Sil
  8. yağlı cildim glowy font sevenlerdenim ne garibim dimi :)

    YanıtlaSil
  9. lumi yüz bazıyla birlikte kullanmak stiyorum bende, acaba öyle daha çok mu parlar?

    YanıtlaSil
  10. @mina yok valla garip değilsin benim de cildim yağlı olsa yine de glow derdim:)

    @renkli masallar ben bazını denemedim ama onunda parlaklık verme etkisi varmış sanırım bu durumda evet daha çok parlar gibi:)

    YanıtlaSil
  11. bu fondöteni ben de aldım karma ciltliyim tonum K2 ama bende iddia edildiği gibi dewy değil de daha mat durdu neredeyse true match ile aynı ...lancome teint miracle 010 daha dewy görünüme sahipti

    YanıtlaSil
  12. ben de almıştım bu fondöteni K2 olanını...ancak iddia ettiği gibi dewy/glowy görünüm yerine daha mat durduğunu fark ettim üstelik karma ciltli olmama rağmen primerla birlikte ise çamur gibi oldu beğenmedim lancome teint miracle 010 kullanmıştım daha ışıltılı bir görünüme sahipti bu ise neredeyse true match den farksız çok beklemiştim hayal kırıklığı oldu :)

    YanıtlaSil
  13. yorumum silindi diye tekrar yazmaya çalışmıştım iki kere çıkarsa pardon!! :)

    YanıtlaSil
  14. Great review sweetie!!
    I have tried this product in the past..

    Kisses
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  15. @senn benim cildimde gayet glowy duruyor sende mat durmasına şaşırdım açıkcası demek ki kişiden kişiye değişiyor, ben lancome'u denemedim o yüzden yorum yapamayacağım:;)

    YanıtlaSil
  16. Valla tester olayı çok önemli. Maalesef mağazada bir iki damla sürünce hiçbir şey anlaşılmıyor. Rengi bile yanlış aldığım oldu o sayede maalesef.

    YanıtlaSil
  17. sanırım bugün en geç yarın bir tane fondoten almam gerekiyorr.. ama bundan mı yoksa makeupforever hd mi alsam bilemedim :( ben günlük fondoten kullanmıyorum özel günlerde kullanmak için alıcam. ama alnımda bu parlar diye korkuyorum yanaklarım ne kadar kuruysa alnımda o kadar yağlı :( pofff napsam bilemedim yar bana bir çözüm söyleee :)

    YanıtlaSil
  18. Ya benim cildim NC20 ve fondöten bulmak malesef çok zor rengi tuttursam alt tonu olmuyo bi türlü doğru düzgün cildimle aynı renkte fondöten bulamıyorum en son nars ın sheer glow unun mont blanc rengini aldım ve malesef pembe alt tonlu :( şimdi de bunu denemeyi düşünüyorum Rose Pearl fotograflarda pek pembe durmuyo açıkçası ne diyosun denesemmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bundaki pembe alt tonluluk mont blanca benziyor:/

      Sil
  19. kızlar eğer kapatıcılık istiyorsanız loreal lumi magique fondöteni önermem. Çünkü hiçbir kapatıcılığı yok. 2 gün önce aldım denedim. Ama doğallık istiyorsanız ve aynı zamanda cildimi kurutmasın nemlendirsin diyorsanız o konuda harika bir ürün. lumi serisindeki tüm ürünler bu şekilde. Kapatıcılık istiyorsanız size loreal true match ürünlerini öneririm. Ayrıca almak istiyenler için söylüyorum lumi serisi gratiste indirimde. 48 tl normal fondötenin fiyatı indirimli hali 27.30 sanırım :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür lakin blog yazarını/yazarlarını ve hatta yorum bırakanları karalamak, yermek amaçlı bıraktığınız yorumlar yayınlanmayacaktır, anlayışınız için teşekkür ederim:)