4 Şub 2013

The Balm ürünleri.

Herkese merhabalar!

Hep diyorum hep diyeceğim The Balm ana bayiliği bana verilmeli, o kadar çok ürününü almışım ki...
Bunun nedeni elbette ki fiyatının uygunluğu ve parabensiz olması, piyasada uygun fiyata alabileceğiniz ve zararsız makyaj malzemeleri bulabileceğiniz çokta marka yok.

En sevdiğim ürünlerini sayacak olursak şüphesiz far paleti olarak Nudetude, allık olarak Down boy, ruj olarak Mia Moore ve aydınlatıcı olaraksa Mary Lou'yu ekleyebilirim.

Ve beni şaşırtan az da olsa hayal kırıklığına uğratanlar listesinde ise; Time balm fondöten, Meet Matte far paleti ve kesinlikle en pişman olduğum ürün olarakta Cheater maskarası.

Sizin favorileriniz neler?





Şimdiye kadar bir çok ürünü hakkında yorum yaptım zaten onları hatırlamak isterseniz şuraya tık tık.

Ve geride kalan henüz yazmadığım ama yakında yazacağım ürünleri;

*Shady Lady palet
*Fondöten fırçası
*Far fırçası
*Down Boy allık

Hangisini önce yazmalıyım sizce?

Hepinize sevgiler!

54 yorum:

  1. allıklardan başlayamaz myız (^-^) bayıldım ürünlere cumburlop atlayasım geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allıklardan sadece birini yazmadım zaten:) diğerlerini linkten bulabilirsiniz, Down Boy'u da yakında yazacağım^^

      Sil
  2. Meet matte yi neden beğenmediniz? sadece merakımdan soruyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk verme açısından diğer farları kadar başarılı değil sadece o yüzden:)

      Sil
  3. Esmer, bronz ten için tangi allıkları tavsıye edersın pekı? ve fırcalardan memnun musun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şahsen Hot Mamayı tavsiye ederim fırçalardan memnunum:)

      Sil
    2. fikir verdiğiniz için teşekkür ederim

      Sil
  4. fondöten fırçasını merak ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. bu aralar kısıtlı markaları barındıran şehrimde harıl harıl kullanışlı fondöten fırçası arayan biri olarak keşke fırçayı yazsa diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kısıtlı markaları barındaran şehirlerden biriyim ben de anlıyorum seni:/ pekala yazacağım:)

      Sil
  6. oww sen beni geçmişsin balm koleksiyonu konusunda benim favorim balm shelter ve nudetude.. pişman olduğum da balms away göz makyajı temizleyicisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben resmen koleksiyon yapıyorum gibi:) balms awayle ben resmen aşk yaşıyorum hatta bir daha almak için indirim bekliyorum:/

      Sil
  7. Bütün Balm standını taşımışsın eve :)) Benim de senden kalır yanım yok aslında.. Ben en çok Hot Mama'yı seviyorum sanırım aslında ayrım yapamıyorum hepsi benim bebeğim :))

    Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşıdım taşıdım, sen de hepsini güzel günlerde kullanasın:)

      Sil
  8. The balm'ın sende olmayan ürünü kalmamış neredeyse:D ama haklısın ben de bu markayı çok seviyorum,özellikle balm jovi,frat boy ve hot mama.Yalnız şu Bahama Mama'yı alıp almama konusunda o kadar kararsızım ki,fazla koyu değil mi sence de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden kalmamış gibi, fazla koyu evet ama ben çok açık tenli olduğumdan onun verdiği koyuluğu seviyorum sanırım:)

      Sil
  9. ben marry lou değilde betty lou yu aldım,çok açık tenliyim.nasıl kullanmamı tavsiye edersiniz? beyaz tenlilere yakışıyor mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Betty Lou'ya ben cesaret edememiştim yine bence aydınlatıcı olarak kullanın:)

      Sil
    2. ben dün mary lou almıştım aydınlatıcı için ama bugün dayanamadım betty lou yuda aldım.birini aydınlatıcı diğerinide kontor çekmek için kullanmayı düşünüyorum dokuları muhteşem.

      Sil
  10. Down Boy Allık postu isteriz! :)

    YanıtlaSil
  11. allıklardan benimde almadığım flat boy kaldı severek kullanıyorum. indirimden ruj ve aydınlatıcı aklımda benimde:))

    YanıtlaSil
  12. time balm'ı deepbeauty çok beğeniyordu, hatta ben de baz olarak onu almayı düşünüyordum. niye beğenmediniz acaba? 1-2-3 yetmez 4-5-6 far fırçam olsun diyen biriyim ben far fırçasını yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Time balmı seviyorum ben ( baz olan) benim bahsettiğim fondöten:) far fırçasını da yazacağım peki:)

      Sil
  13. Maşallah kendimi Gratis'te gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğum yerde Gratisten başka bir yer olmayınca sonuç bu oluyor:)

      Sil
  14. Bende fırçaları merak ediyorum. :)
    Hot mama'yı çok seviyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalar fiyatlara göre cidden iyi:)

      Sil
  15. Açıkçası bana fiyatları çok da uygun gelmiyor bir far paletine 60 lira vermek istemem ama indirimdeyken alıcağım ilk marka the balm olur herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle indirimden al ben hep yüzde elliyken aldım:)

      Sil
  16. nudetude benim de favorim bir de meet mattein nude versiyonu cikti burada yeni, tamamen nude renk mat farlardan olusuyor onu ismarladim sanirim onu da sevecegim :) rujlarin renk skalasini cok yetersiz buluyorum, cok az renk var:( balmjoviye de asigim zaten, butun standi toplayabilirim herhalde :) bir de trde pek olmayan cilt bakim urunleri var thebalmin onlar da gayet basarili ama artik hic satilmiyormus gratiste diye duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben meet matte nude'u çoook merak ediyorum:)) keşke biran önce gelse burayada! ve kesinlikle rujların renk skalası çok az vee keşke The Balm azıcıkda canlı renklerde far paletleri yapsa:/

      Sil
  17. Canım allık ve aydınlatıcıları hakkında bi yazı olursa cok işime yarar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek yazmadığım allığı Down boy onu da yakında yazacağım, aydınlatıcı ve diğer allıkların yazılarını verdiğim linkten bulabilirsiniz:)

      Sil
  18. downboy benim de favorim :) aslında tüm allıklarını alabilirim, o kadar çok beğeniyorum. pudra formundaki ürünlerde çok başarılı bi marka the balm.

    http://madspepper.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,ben bişey sormak istiyorum,bu allıklardan tam şeftali olan var mı?İçinde pembelik istemiyorum.Ya da başka marka önerin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam şeftali olanı yok, içinde pembelik istemeden şeftali rengi biraz zor gibi:/ burda Mac yok ama Mac allıklarında direk şeftali olan bir kaç ürün görmüştüm onlara bakın isterseniz:)

      Sil
  20. ayselcim, bence betty lou da edinmelisin ben de sen gibi beyaz tenliyim ve şu an allık lark betty lou kullanıyorum iyi ki almışım çooooooooooooook memnunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık olarak mı? ah korktum biran:) aklıma girmeyiniz onu da alırım mazallah:)

      Sil
  21. bende senin aldıklarının iki katı var asıl bayiliği bana vermeli :D :D inanılmaz seviyorum yaa en çok ambalajları uygun fiyatlı oluşu ve dediğin gibi doğala yakın olması hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah şüphesiz hepimiz The Balm aşığıyız:)

      Sil
  22. bende birçok ürününü beğeniyorum en çok bahamamama tabi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başarılı bir bronzer:)

      Sil
  23. Şu aralar Gratiste indirimde mi peki? Bunu nasıl takip ederiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis The Balm ürünlerinde kalıcı bir indirim yapmış duyduğum kadarıyla fiyatları düşürmüşler, şuan indirimde değil ama ben şahsen 14 şubatta indirim yaparlar gibi bir hissiyattayım

      Sil
  24. Gerçekten severek kullandığım ve fiyatları içerik, kullanış, memnuniyet ve yanı sıra fiyatı açısından en ssevdiğim marka The Balm. Bu fotoğrafı görünce tek The Balm hastasının ben olmadığımı gördüm. En sevdiğim Nude Tude, allık Hot Mama, ruj Mai Billsbepaid ve aydınlatıcı olarak Marry Lou hepsi de birbirinden güzel gerçi. Neyse iyi günlerde kullan sen de :)

    YanıtlaSil
  25. The balm voyage pali hakkında görüşlerinizi bildirecekmisiniz acaba ? Balm ürünleriyle sizin sağyeniz de tanıştım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Merhaba , ben de the balm'ın fratboy allığını severek kullanıyorum fakat rujda şöyle bir sorun yaşadım (mia billsbepaid almıştım) ne zaman sürsem önce dudaklarımda bir karıncalanma oluyor sonrasında geçiyor ama verdiği his rahatsız edici , sizin bu konuda deneyiminiz varsa fikrinizi almak isterim , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. @nejla o paleti almadım maalesef:)

    @sıska fiona aa o mentollü gibi olduğundan dolayı oluyor yani yanlış olan bir şey yok bir müddet sonra geçiyor zaten:)

    YanıtlaSil
  28. the balm many lou manızer benim favorim :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür lakin blog yazarını/yazarlarını ve hatta yorum bırakanları karalamak, yermek amaçlı bıraktığınız yorumlar yayınlanmayacaktır, anlayışınız için teşekkür ederim:)