23 Şub 2013

Diadermine Bb Krem

Herkese merhabalar!

Bim'de bazı ürünlerde indirim olmuş ve herkese Diadermine'n Bb creaminden almış, ben bu ürünü 3 hafta oldu alalı, taze bir konuyken yazayım dedim, almak isteyenlere fikir vermesi açısından.


Ben bu ürünü Watsonslarda görünce hemen bir şans vermem gerektiğini düşünüp almıştım, Diadermine sevdiğim bir markadır, önceden cilt bakım ürünlerini severek kullandığımdan bb kremini de merak ettim açıkcası.

Ürünün vaatleri; Sıkılaştırma, pürüzsüzleştirme, cilt tonunu eşitleme...vs vs...

 Benim gibi orta kapatıcılığa ihtiyacı olanlar bu ürünü sevmeyecektir, başından bunu söylemem gerekir, ben orta kapatıcılıktaki tek bb kremi pure beautyde buldum açıkcası hatırlamak isterseniz tık tık .

Gelelim yorumlarıma;

*Cilt tonunu eşitliyor gerçekten.

*Pürüzsüzleştirme konusu pekte katılmıyorum açıkcası, pürüzlü bir cildin hatalarını kapatmak o kadar kolay değil, hele ki bir bb kremden bunu beklemek hayal gibi.

*Renk skalası bb kremlerin klasik sorunundan bunun tonu en açık olmasına rağmen bana oldukça koyu geldi.

*Gün içerisinde saatler ilerledikçe cildimde hiç birşey yok gibi hissettim.


 İçeriklerine bakmak isterseniz;


*Fiyatı gayet makul sanırım 16-17 lira ben indirimde almıştım o yüzden tam hatırlayamıyorum.

Swatchlara bakalım;



Bu ürünü ya yine birşeylerle karıştırıp kullanacağım ya da isteyen birisi olursa vereceğim.

Diyeceğim şudur ki;

*Bembeyaz bir teniniz yoksa, az kapatıcılık size yetiyorsa tavsiye ederim, onun dışında benim gibi cildi olanların pek seveceğini de sanmıyorum.

Sevgiler.

25 yorum:

  1. Bana yaramaz kuzu ozaman bu hiç bulaşmıyorum koyu gelebilir,eline sağlık yazı süper tontişim :*

    YanıtlaSil
  2. Şimdi herkes alıyor ya yazayım dedim ondan kuzum, eveet sen de bembeyazsın sana da büyük ihtimal koyu gelecektir:)

    YanıtlaSil
  3. Bende dün aldım. meşhur bim indiriminden :)
    ton olarak açık olmasına rağmen gerçekten koyu bende yazın hafif bronzken kullanacağım mecburen.
    Yağlı ciltli olanlarda 4-5 saat parlamadan duruyor ondan sonra hazin son ampul gibi parlıyorsun :)

    Çok faydalı bir yazı olmuş daha yeni aldığım için diğer vaatlerini merak ediyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu canımcım gayet koyu hem de anca yazın dediğin gibi kullanılabilir:) yağlı cildim olmadığından bilemedim o sorununu ama 4-5 saat sonra cildimde hiç bir ürün yok gibiydi orası kesin:)

      Sil
  4. inanmamıştım zaten vaatlerine ben bu bb kremlerin ama reklamlara aldanmamak da elde değil hani.almayı düşünüyordum ama yazdığın yazı beni zarardan kurtardı.)) çooook teşekkürr ederiimm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim işe yaradıysa ne güzel:)

      Sil
  5. inanmamıştım zaten vaatlerine ben bu bb kremlerin ama reklamlara aldanmamak da elde değil hani.almayı düşünüyordum ama yazdığın yazı beni zarardan kurtardı.)) çooook teşekkürr ederiimm:)))

    YanıtlaSil
  6. Renkli nemlendiriciden bile az kapatıcılığı.Sadece hafif renk vermiş.Üstüne pudrayla belki biraz daha kapatıcılık sağlayabilir.Öyle denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok öyle denemedim, günlük makyajımda çok nadir pudra kullanıyorum ondan dolayı.. ama haklı olabilirsin:)

      Sil
  7. bende almayı çok istiyordum bimin indirimimden ama kalmamışş:((
    güle güle kulllan canım
    sana herşey yakışır

    YanıtlaSil
  8. keşke dün okusaydım o kadar internette bilgi aradım :((( fiyat da uygun diye gittim 2 tane aldım.cildim kuru,tenim açıkve renk koyu geldi. ama nemlendirme yeterliydi bence. yazın güneş koruyucumla karıştırıp kullansam güzel olabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  9. AH canım nasıl güzel olmuş bunu yazman,dün sayfalarda okadar aradım ama kullanan neredeyse hiç göremedim 10,tl diye şimdi almaya gidicektim ama bu benim beyaz tenede oldukça koyu gelir malesef ki param boşa gitmemiş olucak teşekkürler bu inceliğin fikir alışverişin için;)

    YanıtlaSil
  10. güzelmiş bende alayım dedim ama testeri yoktu :(
    blogumda güzel bir etkinlik var katılırsan sevinirim:
    http://www.makyajvehersey.blogspot.com/2013/02/wishlist-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek güzel yanını göremedim ben aslında, etkinliğin biraz bana garip geldi açıkcası, ilgilenenler burdan bakarlar.

      Sil
  11. uuu acık tonu ne koyu öyle. Piyasada her marka çıkardı çok macera aramamak lazım zaten iyi yapan yok gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım bir hevestir tüm markalar çıkardı

      Sil
  12. bende merak ediyordum iyiki yazmışsın:)dğer ürünlerin açık renkleri bile bazen koyu geliyorsa bu kesin bana olmaz ozaman..
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok açık tenliyseniz maalesef uymaz:/

      Sil
  13. Açık buğday tenime açık tonu bile koyu geldi maalesef. kapatıcılık desen hiç yok. bende sevmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anca birşeylerle karıştırarak kullanabiliriz gibi kuzum

      Sil
  14. merhaba bazı arkadaşlarım cilt bakım ürünlerini ve makyaj malzemelerini HONG KONG' tan sipariş verdiklerini söylediler. O ürünleri denedin mi? bir post hazırlarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  15. merhaba,
    ben de yorumları okuyunca tereddüt ettim almakta daha önceden hiç bb krem kullanmadım merak ediyordum ama, birine vereceğim demişsin eğer hala geçerliyse talip olabilirim :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür lakin blog yazarını/yazarlarını ve hatta yorum bırakanları karalamak, yermek amaçlı bıraktığınız yorumlar yayınlanmayacaktır, anlayışınız için teşekkür ederim:)