24 Eyl 2012

Avon Argan Yağlı Saç Serumu

Herkese merhabalar, son alışveriş yazımda aldıklarım arasında olan Avonun Argan yağı serumunu herkes sorunca bende yazısını yazayım dedim.

Bu yağı Ağustos ayı katologundan sipariş etmiştim fiyatı ya 7 lira ya da 10 liraydı, bu kadar ucuza görünce hemen denemek istedim açıkcası çünkü daha önce Bronze hair condition serum kullanıyordum ki gayet pahalı ama şahane ötesi bir üründü, belki onun gibi memnun kalırım diye bu ürünü deniyeyim dedim.

Fotoğraflara bakalım;


Ürün 30 ml, ben daha büyük bekliyordum açıkcası görünce aman ne minnakmış bu dedim, 4-5 kere kullandım şimdiye kadar, gördüğünüz kadar eksildi kendisi.
Peki yorumlarım;

*Saçlara yumuşaklık verdiği kesin ama ben yine de hep önceki kullandığım serum yağıyla kıyaslıyorum diğeri daha güzeldi bu da benden 5 üzerinden 3 aldı, fiyatına göre yani iyi aslında.

*Saçlarınıza parlak bir görünüm veriyor, ışıl ışıl sağlıklı bir görüntü çıkıyor böylece ortaya.

*Benim saçlarım kuru olduğu için bende herhangi bir yağlı görünüm ya da kepek sorunu ortaya çıkarmadı açıkcası.

*Eksi yanı çok bereketli bir ürün değil, diğer kullandığım ürünle kıyaslıyorum oda bu miktardı ve 6 aya yakın beni götürmüştü, azıcık almam yetiyordu, ama buna bakacak olursanız 4-5 kullanımda hakkaten 4/1i azaldı gibi.

Sonuç olarak şahane bir ürün değil evet ama bu fiyata göre güzel bir performans çıkarıyor, benim saçlarım sarı olduğundan ve maalesef her boyamada yıprandığından ben açıkcası beklediğimi bulamadım ama saçlarında yanığı olmayan çok yıpranmamış olanlar ise bence gayet yeterli bir ürün, eğer çok problemli saçlarınız yoksa gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Benim görüşlerim bunlardı, hepinize iyi günler diliyorum:)



19 yorum:

  1. hımm yağlı saçta nasıl olur bilemedim şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım rimelli kız da yazmış bunun yazısını almayı düşünüyorsan bir ona da bak derim:)

      Sil
    2. yağlı saça uygun değil ben kullanıyorum az kaldı çok çabuk yağlandırıyo saçı bi dha almıcam

      Sil
  2. Aslında ben de almıştım ama 1 kere deneyip sevmediğim için denemek isteyen başkasına vermiştim. Yapısı çok ağır gelmişti bana. Pişman olmak uzereydimki yazını okudum iyi geldi. Yoksa ben bu kafayla gider bi tane daha alırdım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım benim çokta pişman olunacak bir ürün değil:)

      Sil
  3. Faydalı bi post olmuş çoook tşk ederim..
    ben kızımda kullanmıştım bu ürünü
    mağlum okullar açıldı süs püs daha bi özen başladı
    kendisi 10 yaşında ama ondaki süs bende yok :)
    avondan 70 tl lik alışverişim de bu ürünü temsilcim hediye olarak sunmuştu
    aldım durdu baya bi ayna önünde
    pek önemsemedim açıkcası :)
    ama kızım dururmu Saç kremi arıyodu banyo sonrası,bende kalmadığından bunu sürelim getir dedim..
    Daha önce benzer ürün kullanmadığım için bi kıyaslama yapamıcam ama söylediklerine katılıyorum..
    Gayet güzel bişi çıktı kolayca tarandı parlak duruyo falan
    okuldan geldğinde 5 saat sonra hala aynı parlaklıkta duruyodu saçları kızımın...
    Bnmde gözlemim bu şekilde oldu..
    Çok tşkler post için..
    Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep ne güzel açıklamışsın:)
      Tahmin ediyorum ki kızının saçları boyasız ve yıpranmamış olduğundan dediğin gibi gayette yeterli bir ürün olmuştur:)
      sevgilerr

      Sil
  4. bence gayet iyi bir ürün saçlarımın kırılmasını %90 azalttı ve daha sağlıklı parlak bir yapı verdi..Öyle bereketsiz bir ürün de değil çok az kullanmak gerek zaten..ben tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saçlarım sarı ve yıpranmış olduğu için çok memnun kalmadığımı ama diğer saçlar için memnun kalınabileceğini belirttim zaten, yazanlar benim şahsi fikirim, bana bereketsiz geldi, sana öyle gelmemiş sonuçta kişiden kişiye değişir böyle şeyler .)
      sevgiler.

      Sil
  5. Argan yağlı sac maskelerı daha etkılı sankı :)

    YanıtlaSil
  6. Canım argan yağın 1litresi bile 400dolar :)
    Bu üründe varsa ancak 1-2damla vardır.Herşeyin bir yan ürünü var zaten az çok biliyorsundur.Neyse söyleceğim şey şu benim blogumda sarı saçlarla ilgili bir dosya mevcut şimdi link verip öküzlük etmek istememki bende kendi blogumda yapılmasını istemiyorum ama oradaki bakım ürünüme bir bak istersen.Benim saçlarım 3 ayda 3-4 işlem gördüğü için çok yıpranmıştı.Her ay saçımı kestiriyordum kısacık kalmıştı o kullandığım ürün çok işe yarıyor gerçekten.Fiyatıda çok pahalı değil belki avondan bile uygundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna baktım ama göremedim, keşke link verseydin ben link bırakanlara kötü davrananlardan değilim yahu, hepimiz paylaşalım işimizi görsün amaç o değil mi zaten? :)

      Sil
  7. bu aralar ben de bu argan yağlı kremi kullanıyorum
    benim saçlarım çabuk kırılan ve elektriklenen normal bi saç tipinde
    bu yüzden korkmadan kullandım aslında ama bendeki etkisi biraz farklı oldu
    saçlarım 2. günün sonunda yağlanmaya başlardı normalde ama bu ürünü kullandıktan sonra 1.günün sonunda yağlanma başladı bu durum canımı sıktı ama
    bu negatif yanının dışında olumlu etkileri de oldu
    1.si kurutma sonunda çok elektriklenen ve kabaran ısınmış saçıma sürdüğümde fön çektirmiş gibi bi etki gördüm açıkçası ilk etapta beni cezbeden bu oldu
    2. olumlu etki ise ışıl ışıl parlayan saçlarım oldu
    yani ne çok sevdim diyebilirim ne de nefret ettim :)
    bu ürün benim için aralarda bir yerlerde kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından olumlu yanlarını da görümüşsün, sevindim:)

      Sil
  8. ya ben argan yağı setini alıcaam avondan ama emin olamadım alsam mı almasam bişey söylesene öna göre alım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yağı normalde çok pahalıymış yani bu ürünlerde zerresi var arganın, ben bitirdim avonunkini çok işe yaramadı argan yağı olmayan serumlarla aynıydı yani etkisi:)

      Sil
  9. Ben bu ürünün maskesi ve serumunu birlikte kullanıyorum. saçlarım bakır olabilmesi için işlem gördüğünden beri çok ürün denedim. Garip ama beni oldukça tatmin etti bu ürünler...

    YanıtlaSil
  10. Bende aldım bundan kokusu çok hoş gerçi şimdiye kadar kullandığım tüm serumların kokusuda hoştu.:) siyah saçlı olduğum için belkide benim fazla sürmem gerekmedi. Ben beğendim.Önceden saçlarım sarıyken elidorun parlatıcı serumunu kullanıyordum.Ama gelgelelim şu ara pek rastlamadım kendisine*-*

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, ben blogumda da yazmıştım bununla ilgili bir yazı. Aslında annem bu arganın setini aldı kullandı ve saçları inanılmaz hızlı uzamaya başladı. Bunun farkına varınca bende stok stok kullanmaya başladım çünkü saçlarım inanılmaz yavaş uzuyor. Banyodan önce maskesini sonra şampuan ve saç kremini, banyo sonrası bu serumu kullanaraktan saçlarımı epey uzattım. 3 hafta ara verdiğimde yeniden yavaşlayınca tekrar kullanmaya başladım hızla dip boyam gelmiş bulunmakta :) Seti indirimli zamanında yakalarsanız 20 tl civarına geliyor. Ancak almak isteyen 2 set alsın ancak öyle faydasını görebilirler. Serum evet bereketsiz biraz ancak zaten çok akışkan değil yoğun bir kıvama sahip, aslan yelesi gibi saçlarım var ve çok kalın telli olmasına ragmen ben ayda 1 serum bitiriyorum :)

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür lakin blog yazarını/yazarlarını ve hatta yorum bırakanları karalamak, yermek amaçlı bıraktığınız yorumlar yayınlanmayacaktır, anlayışınız için teşekkür ederim:)