20 Tem 2012

Doğru beyaz kalem?

Merhaba canlar sizlere bu sefer bişe tanıtmak için değil de sormak için post yayınlıyorum.

Benim en büyük sorunsalım waterline için ( waterline'n türkçesi göz içi, göz bebeği yoludur sanırım öyle umuyorum en azından) doğru beyaz kalemi bulabilmek.

Günlük makyajda göz içine çekilen beyaz kalemlere aşığım, hem gözü iri göstermesi hem fresh bir görünüş vermesi beni cezbediyor lakin şuana kadar kaç tane beyaz kalem aldıysam hiç birini sevemedim, hepsinde aynı sorun aynı sorun topaklanma yapıyor, bu da güzelim göz makyajını mahvediyor.

Elimdeki beyaz göz kalemleri aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere Cecile, Golden Rose ,Flormar vs vs...ve hepsininde sorunsalı aynı;











 Geçenlerde bir arkadaş Essence de de bu sorunun olduğunu söylemiş(topaklanma) mecburen ondan da vazgeçtim yani.Bulunduğum şehirde de Mac felan olmadığı için mecburen o seçeneklerde yalan oldu

Bana önerebileceğiniz beyaz kalemler var mı? Fikirlerinizi yorumla paylaşırsanız çok memnun olurum.Artık doğru beyaz kalemi bulmak dileğiyle.

21 yorum:

  1. oriflame da şu ürünü aldım ben topaklanmıyor ama akıyor bir süre sonra
    http://tr.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23859
    nude rengi tam beyaz değil ama doğal ve aydınlık bir görüntü veriyor

    mac fascinating eye kohl var o kalıcı ve pigmentli bir bakabilirsin

    YanıtlaSil
  2. Kozmetik deneyimleri çok teşekkür ederim yorumun için maalesef Mac bulunduğum şehirde yok keşke olsa:/

    Son şans Oriflame'ı deniceğim sanırım:)

    YanıtlaSil
  3. lancome'un beyaz kaleminin çok başarılı olduğunu duymuştum. ama fiyatı nedir ne değildir hiç bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben eğer göz içine kullanacaksan beyaz yerine, Rossmann lival de loop'un krem renkli dudak kalemini öneririm. numarası:10

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyore dahliacım :) güzel yorumların için teşekkürler canım.

      Sil
  5. slm bende pastel öneririm gerçi kıyaslama yapamıyorum çünkü beyaz kalem yeni yeni kullanmaya başladım ama hem ucuz hemde güze:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız bi kaç kişiden daha duydum pastelin beyaz kalemini sanırım onu da deniyeceğim 6 milyon kadar bişeydi sanırım dediğin gibi ucuz önerin için teşekkür ederim:)

      Sil
  6. beyaz göz kalemi sorunsalı yaşayan biri olarak kesinlikle pastel diyorum marlacım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniceğim kesinlikle ninu:) Marla nickimi hatırlayan bi insan şaşırttın beni açıkcası:)

      Sil
  7. "nur in wonderland" bakalım sana neyi hatırlatacak:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım hiç bilmiyordum yaa blogun olduğunu ben, yerimmm <3

      Sil
  8. ben daha bi çok yirim! ;)

    YanıtlaSil
  9. bende oriflame'in nude renkli kohl eyeliner pencil'ını önermek istiyorum kesinlikle sıfır topaklanma.üstelik beyaz çok yapay duruyormuş gibi geliyor bana nude renk daha oturuyor sanki makyajın bütünlüğüne.Yakında yazısını da yazacam bloguma da beklerim sevgiler:)
    http://bendenbisylr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım o ürünü başkalarından da çok duydum, maalesef tanıdığım oriflame satıcısı yok çevremde:( olurda bulursam mutlaka denemek istiyorum ama, hemen geliyorum senin bloguna da:)

      Sil
  10. merhaba shiseıdo nun krem rengi göz kalemi var ona bi bak derimm.
    blogun çok güzelmiş.blogumada beklerim
    sevgiler
    http://cfusun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Bende pastel diyorum :) Ama bulunduğun yerde Make up Factory varsa onun kalemleri çok dayanıklı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Make up factory yok canım ama şu Pasteli denemek şart oldu:)

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Ben sürekli kullanıyorum beyaz kalem ama ben Claires'ten almıştım dün gittim tekrar almaya kullandığım bitti çünkü :( Ama satıştan kaldırılmış bende şimdi ne alacağımı bilmiyorum çok memnundum ondan hiç bir sorun yoktu.

    YanıtlaSil

Saygı çerçevesinde olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür lakin blog yazarını/yazarlarını ve hatta yorum bırakanları karalamak, yermek amaçlı bıraktığınız yorumlar yayınlanmayacaktır, anlayışınız için teşekkür ederim:)